Fighter Yandiev: «Jeg er ikke enig i Whites uttalelse. Khabib må være på listen over de beste!»

Den russiske MMA-fighteren Adam Yandiev reagerte i en samtale med SE på fraværet av eks-UFC lettvektsmester Khabib Nurmagomedov blant de tre beste fighterne i ligaens historie, ifølge lederen for det absolutte kampmesterskapet, Dana White.

«Jeg er helt uenig i Danas uttalelse. Khabib er den mest legendariske fighteren i UFCs historie. For oss vil han alltid være den største, la dem si hva de vil. Våre russiske jagerfly er de sterkeste i ånden, det har alltid vært slik. Etter min mening bør denne listen være: Nurmagomedov, Emelianenko, Jones. Alle har sin egen mening, la dem si hva de vil om Khabib. Jeg tror at denne fighteren må være på listen over de beste!» Yandiev fortalte SE.

Khabib Nurmagomedov begynte å konkurrere i UFC i 2012. Den russiske fighteren avsluttet sin idrettskarriere etter å ha beseiret amerikaneren Dustin Gaethje i UFC 254-turneringen. Da var prestasjonsstatistikken til Nurmagomedov 29-0.

.

Rating