Tony Ferguson kom med en uttalelse etter nederlaget

Tony Ferguson gjorde ett uttalande efter nederlaget

Den tidligere midlertidige UFC lettvektsmesteren Tony Ferguson, som led sitt fjerde tap på rad mot Michael Chandler i helgen, har ingen planer om å trekke seg fra profesjonelle kamper.

«Gratulerer til Michael Chandler med seieren på UFC 274,» skrev amerikaneren på sosiale nettverk en dag etter nederlaget. «Det var veldig gøy, dere fans er jævla villmenn, og jeg elsker den dritten! Det er deilig å komme tilbake og føle seg sulten igjen. Vi er bare i gang. Jeg ønsker deg lykke til i neste kamp. Champion»

Husk at lettvektskampen, som ble den tredje viktigste begivenheten i UFC 274-turneringen, endte i det 17. sekundet av andre runde etter at Chandler leverte et nøyaktig frontspark til Fergusons kjeve og slo ham ut.

Samtidig bekreftet UFC-president Dana White på en pressekonferanse etter arrangementet at han ikke kom til å sparke Ferguson fra organisasjonen.

«Det var ikke en rute. Han kom ut og så bra ut i dag til han ble tatt. Og alle kan gå glipp av et slag, sa lederen for UFC.

.

Rating