Dana White kom med en uttalelse om skjebnen til russiske jagerfly i UFC

Dana White gjorde ett uttalande om ödet för ryska fighters i UFC

Til tross for den ekstremt spente politiske situasjonen i verden, kommer ikke UFC til å avlyse kamper som involverer russiske jagerfly, inkludert tungvektskampen mellom Alexander Volkov og britiske Tom Aspinall, som etter planen skal lede UFC Fight Night 204-turneringen i London 19. mars. .

«Vi jobber med dette døgnet rundt og prøver å redde disse kampene,» sa lederen av organisasjonen i et intervju med The Underground. «Men vi har alltid noe på gang. Vi gikk gjennom covid, og nå er det krig. Det som skjer nå er av største betydning, og alle faglige og personlige vanskeligheter viker i bakgrunnen. Men du kjenner meg – showet må fortsette, og jeg fortsetter å gjøre mitt.

I tillegg til Volkov blir russerne Timur Valiev, Shamil Abdurahimov, Sergei Pavlovich, samt en innfødt Donetsk, Nikita Krylov, som gjentatte ganger har uttalt seg mot handlingene til ukrainske myndigheter i Donbass, kunngjort som deltakere i den kommende britiske begivenhet.

Husk at den 24. februar bestemte Russlands president Vladimir Putin seg for å gjennomføre en spesiell militæroperasjon for å demilitarisere og denazifisere Ukraina, som vestlige land svarte på med å innføre politiske og økonomiske sanksjoner.

.

Rating